3 Februari 2009

Idag ska vi och träffa Barnmorskan kl 13.00.



Jag och din pappa  valde och gå på Barnmorsemottagningen i Alingsås för att det är närmare för mig som Jobbar I Göteborg.
Vi kom till Barnmorskemottagningen och vi tog en nummerlapp och så satte vi oss i väntrummet. Det var bara jag och Björn där.
Vi satt där en stund och sen kom det fram en barnmorska och presenterade sig....Hon hette Yvonne wedberg, hon var våran barnmorska.

Vi gick in på hennes rum och började prata om mig och din pappa och vad vi skulle göra på alla besök.
Vi fick fylla i lite papper och så fick vi lite böcker och papper vi skulle läsa. Vi fick reda på att DU är beräknad 24 september 2009.
Hon var jättetrevlig, är jätteglad som fick Yvonne som barnmorska.

Längtar till Nästa besök!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0