Vi TVÅ ska bli TRE!



Vaknade på morgonen av att jag mådde illa, låg och funderade.......är jag gravid??
Ne det kan jag inte va....

Gick in på toa och kolla på skåpet en bra stund där jag hade ett graviditets test.
Jag bestämer mig för att göra det.

Jag gör testet och sen vänder jag testet uppochner. Sätter mig på toastolen och stirrar på testet. 
Sitter och samlar lite mod för att vända på det. Jag vänder på testet.........det är ett stort +.
Jag vet inte riktigt vad jag känner just då......allt kom på en gång. Jag blev livrädd men samtidigt glad.

 Sitter och funderar på vad jag ska göra nu?  Ska jag berätta för Björn nu eller senare???
Jag går ut från badrummet och ställer mig i sovrumsöppningen med testet i handen.


- Björn ?
Inget svar.....han vaknar inte.
-Björn, jag är gravid....???
han vänder sig om med världens fart med ett stort leende.
-skämtar du?
-Nej
Jag visar han testet.
Han blev jätteglad.

Detta var  Söndagen 18 Januari 2009 = Positivt

Kommentarer
Postat av: Jennie

Så, då har du hittat ett sätt att få upp Björnen på iaf! ;)

Är jätte glad för eran skull!!!!

PUSS!!!!

2009-04-15 @ 20:17:54
URL: http://shandanie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0