3 Maj!

Godmorgon på er !


Tiden går lite fort när man är ledig.

Haft en trevlig helg mycket grill och sol, dock ingen alkohol för min del men funkar utmärkt en då!!!
Igår va jag och Björn i stan och kollade lite sen åt vi på Thairesturangen i Alingsås. (MUMS)

Vi hade inte så mycket att göra i går så vi tog bilen till Hemsjö där Björn visade mig vart han hade bott och det var trevligt.
Sen åkte vi till mina Päron för min syster och hennes sambo skulle komma dit och grilla så vi åkte dit och gjorde dom sällskap.

Vi grillade senare och så spelade vi kort och hade jätteroligt!

Tack för en trevlig helg!

Idag ska vi byta däck på bilen och bara ta det lungt!!!

Ha en trevlig dag!!!


 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0